logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده بنیاد شهید شهرستان ایجرود:

۳۳ شهید دفاع مقدس از ایجرود هستند

۳۳-شهید-دفاع-مقدس-از-ایجرود-هستند-
نماینده بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان در شهرستان ایجرود گفت: ۳۳ شهید دفاع مقدس از شهرستان ایجرود در جبهه حق علیه باطل حضور داشتند.

حبیب‌الله محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تعداد شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان ایجرود که والدین آن‌ها در قید حیات هستند ۳۳ مورد ثبت شده است، اظهار کرد: در گذشته ۲۵۰ شهید هشت سال دفاع مقدس از شهرستان ایجرود بوده که اکثر پرونده‌های شهدا توسط خانواده‌ها آنان به شهرهای دیگر منتقل شده و همین ۳۳ مورد در دسترس است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم، 

افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری مهم برای شناخت راه و منش شهدا است که باید برنامه‌های مختلف برای نسل‌های جدید انقلاب در نظر گرفته شود.

نماینده بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان در شهرستان ایجرود عنوان کرد: در روستای آلاچمن از توابع شهرستان ایجرود زنجان تعداد شهدای هشت سال دفاع مقدس هفت مورد گزارش شده است.

وی ابراز کرد: همه افراد جامعه باید به نحوی ادامه‌دهنده خون راه شهدا باشند و هر کس برای شناخت شهدا و معرفی آن به نوجوان و جوانان انقلابی تمام تلاش خود را به کار گیرد.

نماینده بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان در شهرستان ایجرود تصریح کرد: شهدا با اتحاد همبستگی و عهد و پیمانی که با امام راحل داشتند پیروز میدان شدند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴